9.2.14

*senyum sinis*


nak dijadikan cerita , macam macam benda sakit dalam dunia ni . Kadang kau nak rasa bahagia pun , kau kena rasa sakit dulu . Tapi peduli apa , siapa yang taknak bahagia ? bezanya , cuma kau mampu atau tak untuk lalui kesakitan tu untuk meraih kebahagiaan kau atau kau tak sanggup dan kau pilih untuk berpatah balik . PENAKUT. 

Hidup ni memang sakit . bagitahu aku kalau ada benda percuma yang tak perlu guna duit , tak perlu guna hati mahupun air mata . aku akan bermati-matian untuk itu . Masalahnya sekarang , TAK ADA . 

Zaman sekarang rambut kita pun dah tak sama apa lagi hati . Kau punya banyak pilihan dalam hidup kau , tapi kau dihantui rasa keliru untuk pilih yang mana satu sebab kau takut pilihan tu salah . sama . kita masih seorang yang PENAKUT . Sakit yang kita rasa mungkin lain , tapi setuju tak kalau aku cakap yang sesetengah kita rasa sakit untuk benda yang sama . 

Kesimpulannya , untuk rasa bahagia kau memang akan sakit , tapi fikir , kau sakit untuk bahagia , kau diberi pilihan itu semua sebab kau nak rasa bahagia . Jadi , apa yang susah sangat ? sakit untuk bahagia . Meski akhirnya masih kau yang terluka , tak pe , sekurang-2 nya kau cuba dan tak terus jadi PENGECUT ! 

-liyana-



Dilarang Menghukum,Terima Kasih