21.3.14

realiti

assalammualaikum .

its been 3 months we wait for the results and nahh finally we got the answer . SPM result is really killing me inside for about one week . semua yang pernah alami pernah rasa lah kan macam mana perasaanya . semalam which is 20/3/14 was the day . big day . hmm result aku takde aa gempak mana tapi alhamdulillah lah . sipi je lagi target aku nak kena , aku target 5A tapi dapat 2 je lagi 3 tu B+ em bengkek gak aa why lah tak A je A- pun jadi aa hahaha well still thankfull to Allah . dah tutup cerita .

sekarang , mana aku nak pergi dengan result ni ? hahh that would be the next question . dapat ke tidak course yang aku nak , entah lah . terngiang-2 kata-2 mak "nanti sambung belajar cari yang dijamin dapat kerja , jangan yang bukan-2 nanti takde kerja" i was like .. habis.. impian aku ? nak jadi penulis tu , bukan-2 ke ? banyak kali gak aku fikir benda ni . Entah lah , kadang nak buat otak dan hati bersatu ni memang payah .

apa apa pun , siapa pun kau , kalau kau baca ni please pray for my success , my future . aku bukan sesiapa pun tapi kalau kau kasihan , kau doakan aku . aku doakan kau jugak yang tengah baca ni , berjaya dunia akhirat dan sentiasa tidak jemu untuk senyum meski kau jemu dengan apa yang menimpa kau . amiin .

jumpa lagi bila aku rajin .

-liyana-

Dilarang Menghukum,Terima Kasih