24.4.14

gendeng ,

tiada kata mampu aku luah untuk menggambarkan betapa aku bahagia .
entah datang dari mana , aku cuma terima kehadiran dia dan kata "ok" kat diri sendiri . ya , apa salah untuk terima dan buka peluang untuk orang baru benar-benar 'ada' dalam hidup kita , kan?

28/2/2014 .

Tuhan gerakkan hati dia untuk add aku dekat satu sosial chat . DAN Tuhan gerakkan hati aku juga untuk accept dia . So , start from there we keep to know each other . even in a chat , aku dapat rasa dia real , maksud aku , macam dia ada depan mata , macam aku nampak dia , entah . aku gila agaknya , hahahaha yahh aku gila .

Aku gila dengan rasa bahagia .
Aku juga ada penyakit di mana kalau aku menyayangi dan rasa disayangi , aku akan bagi semua kasih semua sayang sampai seseorang tu jadi muak sebab terlalu banyak . tapi aku harap dia tak muak lah . kah!

hai gendeng , maaf sebab terlalu sayang . :)    


-liyana-

Dilarang Menghukum,Terima Kasih